26 czerwca 2015

Pół roku za nami


Tak tak, nie inaczej tydzień temu pyknęło nam pół roczku! 


I wszystko jasne, a ja melduję się z dwu tygodniowym opóźnieniem! Sama sobie się dziwie, skąd mam tego blogowego "powera". Godzina po 23, a ja zamiast położyć się spać obok moich najlepszych chłopaków, rozsiadam się w fotelu z laptopem na kolanach i stukam, pukam w klawisze. Fakt, ledwo patrze co piszę, mój mózg krzyczy i woła o litość. Ale mimo zmęczenia jestem "tu" i lubię "tu" być. 
Tak więc jestem, a ze mną: 

Sześć miesięcy życia królewicza:  


1. Fryzjer? A kto to taki?! Włoski jakie są takie były, czyli praktycznie ich nie mam. 
2. Halo, halo mam już dwa ząbki i nie waham się ich użyć, gryzę wszystko co popadnie.  
3. Nie mówię mama, nie mówię tata, nie mówię baba, mówię brum brum, mówię ała, mówię eeee, aaaa i wiele innych onomatopeicznych dźwięków. Nie tylko mówię, potrafię jeszcze doskonale krzyczeć, a mój głos rozbrzmiewa się w pobliskim sąsiedztwie. Bo przecież wiem co zrobić, by zwabić do siebię najbliższe otoczenie. Pełnie jeszcze funkcje bezlitosnego budzika, oczywiście tego bez funkcji drzemki :). Moją tajną bronią jest mój uśmiech i śmiech. Nikt nie może się im oprzeć, dlatego strzelam uśmiechami i świecę moimi dwoma zębami.
4. Duży brzuszek mam, wszystko ładnie ze smakiem zjadam. W moim menu znalało się dużo różnych pyszności ale moim przysmakiem są zupki z kurczakiem.
5. Mam już coraz to sprawniejsze rączki, bardzo dobrze nimi manipuluję, zręcznie łapie wszystkie zabawki, obracam nimi, zrzucam na podłogę i potrząsam. Lubię się bawić gryzakami i grzechotkami, a najbardziej lubię je wkładać do buzi :)
6. Moimi rączkami lubię także ciągnąć za włosy mojej mamy, są takie dłuuuugie i miękkie, więc jak je złapię to nie chce puścić, taaaak je uwielbiam :) Zawsze mam niezły ubaw, nie wiem tylko czemu mama się nie śmieje tak jak ja.
7. Silne nóżki mam, zawsze sobie nimi energicznie ruszam. Umiem się odpychać od podłoża, a w wannie to dopiero moje nóżki tańcują.







♥ Cudowne pół roku razem ♥





5 komentarzy:

  1. Sama slodycz;) super ze wszystko ladnie wcina oby tak dalej pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama slodycz;) super ze wszystko ladnie wcina oby tak dalej pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama slodycz;) super ze wszystko ladnie wcina oby tak dalej pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń